イ ヨンスク
  李 容淑
   所属   国際コミュニケーション学部 観光学科
   職種   教授
言語種別 英語
発行・発表の年月 2012/05
形態種別 学術論文
標題 「A Study on the Efforts to Recover from Lack of Service」
執筆形態 共著
掲載誌名 The Pan-Pacific Business Association PPBA, 2012
掲載区分国外
出版社・発行元 The Pan-Pacific Business Association PPBA, 2012
巻・号・頁 pp.143-145
担当範囲 観光サービスに関するアンケートと統計と論文発表
著者・共著者 Jung-Hyun, Lee、Min-su, Kim、Sunran, Jeon、3名 李容淑(第4著者)
概要 The study reported here is divided into two parts. First, the determinants of the efforts to recover from lack of service are identified: apology, compensation, rapidness and endurance. Second a research model is proposed to examine the relationships among three constructs: emotional factors, loyalty to company, and the efforts to recover from lack of service. The data collection remains for a future study.
ISBN 1-931649-27-2